DAILY

not so hot

Published by Matilda Claesdotter, 2012-07-11 @ 01:37:05
Dessa nästan tre veckorna har varit dem jobbigaste i mitt liv. Kanske inte riktigt eller inte alls men jobbiga har dem varit iallafall. Först sjuk veckan innan midsommar, sen lyckas jag genomlida midsommar relativt bra trots att jag känner mig släppad på marken. Men Månagen efter helgen är ju värre en värst. Med feber i högsta hugg vilket jag aldrig har hur sjuk jag än är beger jag mig till vårdcentralen för att fastställa att det är en infektion jag bär på(en typ av blodförgiftning). Så de kan gå för ett par snygga skor och lite sliskiga bakterier. Får antibiotika som sedan ger mig en allgerisk reaktion så får byta sort. Trött och hängig men efter tio dagar är kuren över vilket mitt dåliga tillstånd inte är. Är fortfarande besläktad med sengångaren och har krafter som lilla kycklingen. Och i Måndags började illamåendet och min bff relation med toaletten, bokstavligen så ba**ar jag nästan ner mig. Fine att rumpan min fräter sönder men illamåendet tar ju kål på mig :S Får se de så att min mage kanske magrar...
 

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0