NEWS

white dream

Published by Matilda Claesdotter, 2012-07-02 @ 23:51:09
Bland annat så har jag varit med mamma och Gillis och besiktat hennes bil, mamma fick ett ragg och jag fick min älskade budapest och en grodbakelse att ta med hem ifrån nordpolens.  När vi kom hem var mamma snäll och körde bort mig till second hand affären och jag hittade mig ett par fina fynd som kommer att dyka upp här i dagarna. Väl hemma satte jag mig och sydde en vit spets topp som jag tänkt att sy lääänge och äntligen blev det av för blev supernöjd med den. Och sen har jag rivit min jeans jacka, resultat kommer. Ne,
eftersom jag känt mig bättre idag och låtit inspirationen flöda ska jag nu sätta mig tillsammans med älsklingen och äta tacopaj som jag gjort.
 
übersöt ♥

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0