INSPIRATION

Big wishes

Published by Matilda Claesdotter, 2012-06-13 @ 23:18:14
Snart midsommar och jag känner mig ovanligt peppad. Trots eventuell kyla och regn. Vet inte varför men kanske för det var flera månader sedan man var ute och festade. Sen blir vi ju ett skönt gäng med, hoppas på att vi kan styra upp en femkamp eller liknande. Måste ju döda lite tid på dagen, innan utgången vill säga :)
Så just nu sitter jag och lurar lite på vad jag ska ha på mig, har inte bestämt mig om jag vill ha virkade shorts eller klänning? Detta återstår att se..

Hade verkligen velat ha alla tre. Eller iallafall minst två. En på midsommar och en på midsommardagen. Då hade det blivit den till vänster på själva midsommar och den till höger på midsommardagen. Kan inte bestämma mig för en...  

Comments
Postat av: Sandra

Jättefint :)

2012-06-14 @ 18:12:23

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0