DAILY

Besvikelsen som uppstår

Published by Matilda Claesdotter, 2012-03-18 @ 23:49:00
Jag menstruerar i pulver, inget blött bakom öronen här inte. Inspirationen här ligger längs ner i näringskedjan. Skriver privat för där flödar det som människans inteligens (var inte jag som bestämde detta dock). Men jag blir väl peppad snart, förhoppningsvis, för er och för min egen skulle. Detta är ju ett utav mina bästa intressen. Men jag har ju dock 1 up inför imorgon. Om jag orkar och lusten infaller sig förstårs.

Bilden förklarar: Besvikelsen som uppstår när man inser att man ätit upp den sista chokladen omedvetet.


Comments
Postat av: Anonym

hahaa go eller? jaoo !

2012-03-23 @ 23:50:26

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0