DAILY

Happy Birthday To Ya!

Published by Matilda Claesdotter, 2012-03-08 @ 12:24:07
It's ma birthday, we gonna party like it's ma birthday!
Var är min frukost på sängen och mitt hav av pressenter? Haha skämt och sido, som 24-åring får jag numera ta hand om mig själv på min födelsedag och blåsa ut ljuset och önska alldeles ensam. Är väl såhär det är att bli vuxen. Konstigt? För fortfarande så är pulverbubblorna som blir kvar i botten på glaset när man dricker oboy, det allra allra godaste. Meningen med att dricka oboy typ. Föresten? Ett STORT grattis till mig själv och alla underbara kvinnor där ute. Det är ju faktiskt inte bara MIN dag utan också även alla kvinnors dag idag.

Köss


Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0