DAILY

myspys dagen

Published by Matilda Claesdotter, 2012-03-28 @ 13:18:24
Nu när man städade allt igår och det är ursligt väder ute så vet jag inte vad jag ska göra? Får slänga i en tvätt och vika lite tvätt och kanske göra iordning på alla mina smycken som ligger huller om buller. Men det känns skönt endå att vara hemma och bara kunna gå runt och lalla i sin egen takt ! Myspys dag!
Har ju shoppat lite som jag ännu inte visat. Så när kameran är fulladdad kanske det blir till att fota och lägga upp lite fräscha vårnyheter! Hoppas, hopppas, hoppas även på att mitt löshår kommer idag, ♣

Comments
Postat av: jossan

tack snälla du!! de värmer, hoppas vi ses i helgen:)

2012-03-28 @ 22:10:21
URL: http://josefinestrom.webblogg.se/

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0