DAILY

snakelady

Published by Matilda Claesdotter, 2012-03-05 @ 22:29:38
Tias ligger som en utslagen hjälte i soffan medans jag sitter rakryggad och tittar på BB. Undrar också varför hälften av alla tjejer där inne går loss i bh och trosa?
Usch känner mig inte alls pepp vänner. Känner mig innan starten till att bli sjuk. Fryser, svettas, illamående, mindre aptit, huvuvärk och ledvärk. Usch! Ska jag bli sjuk kan jag lika gärna bli det. Gillar inte att vara halvdan. Har satt sig på nacken också :( Ne, ska inte klaga mer nu. Men önskade att jag hade en iprem i fickan!
Kommer sätta mig och pärla i sängen sen med en shoppoholics bekännelser som sällskap efter att ha gått ut med schipp och tagit en dusch.

Puss och sov gott!



Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0