DAILY

Top Notch!

Published by Matilda Claesdotter, 2012-03-09 @ 14:18:18
Jag börjar bli så sjukt tillfredsställd med min garderob. Så nöjd. Nu är det istället så att jag inte vet vad jag ska ta på mig för att det finns så mycket fint där och inte som de burkar vara att de finns massa där men inget att ta på sig. A-O är att ha saker som man kan kombinera med varandra. Ska alltid tänka så när jag handlar hädan efter att det ska kunna kompletera något annat så det blir en top notch outfit!

Nu till det dåliga, eftersom att vi har en sinnersjuk granne som skär sönder skor som står ute för vädring måste vi nu åka till stan och handla nya bandyskor till Tias. Sen ska jag fixa min nya fina klocka som jag fick igår av mannen jag älskar.

Hörs!

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0