DAILY

Främling vad döljer du för mig?

Published by Matilda Claesdotter, 2012-09-07 @ 02:14:00
På två veckor kanske detta blir natten jag somnar innan klockan 05.00! Kan inte tvinga på tröttheten för att det helt enkelt inte går och för att det är förbannat påfrestande. Lika påfrestande som det är att inte kunna somna i "normal" tid. Men skyndar jag mig nu och hoppar under täcket kanske jag inte kommer att vara lika förvirrad klockan 06.00 då min man pussar mig hejdå, vilket jag absolut måste ha varit i morse. Haha, trodde han var en främling. När han väckte mig tittade jag på honom fundersamt och undrade, vem är du? Han svarade såklart att det var han eftersom jag nu efter två år borde veta vem jag delar säng med!  Efter att ha varit förvirrad kvinna där en stund hajjade jag grejen och han fick en hejdåpuss. Sååå jag antar att jag nu då kände igen honom or else? Klassas detta då som otrohet? Pussa främlingar sådär på morgonkvisten men som sedan visar sig vara min sängkompis och livskamrat? Haha det roliga i detta är att jag inte blev rädd, vem skulle inte bli det om det står en mörk främmande man framåtlutad över sängkanten?
Kvällen avslutades iallafall med att han fick bli min bitch men det är en annan historia.
 
Puss o suss så gØtt!

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0