DAILY

Trodde jag skulle slockna föralltid

Published by Matilda Claesdotter, 2012-09-25 @ 02:02:00
Efter att ha haft en utav dem värsta stunderna i mitt liv har jag nu svårt att sova. Trodde helt ärligt att jag skulle slockna för alltid. Nu kankse ni tycker jag överdrivet men utan att överdriva var det den hemskaste och sjukaste känslan jag varit med om. Antagligen var jag bara på väg att svimma, men hur som, tänker jag aldrig mer att sätta mig i ett fyllt badkar. Iallafall inte på väldigt länge och om, så i ett väldigt svalt bad. Det kom så fort att jag inte ens hann blinka. Ett konstigt och fruktansvärt starkt illamående och kramp inni i kroppen som om allting inuti mig krympte. Sen fick jag svårt att andas, pulsen blev svag och sen försvann hörseln och  synen. Och sen var det likt ett borrande ljud i mina öron innan allt blev till det bättre. Blev ju det efter ett tag då jag la mig ner i sängen och Tias försökte lugna mig och ge mig ett glas vatten. Så glad jag hade Tias där som kunde ge mig lite trygghet. 
Blev till att byta lakan då allt blev blött och nerkladdat med inpackning. Känner mig dämpad och kroppen känns urladdad  och så har jag svagt illamående och huvudvärk fortfarande. Blev sjukt rädd och är så lycklig att det gick över efter ett tag. Och eftersom att jag inte  kan sova så har jag mens-cavring, bestående utav ost och senaps mackor. Åt jämt det när jag var liten, Låter kanske inte så aptitligt men det är det. Ska nog unna mig det även fast det är sent. Tycker själv att det är lite synd om mig ikväll. Sen har mamma beordrat vatten så har lite att ta igen, inte ens druckit upp första flaskan :O
 

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0