LAST NIGHT

Let her go

Published by Matilda Claesdotter, 2013-02-05 @ 01:46:00
Känns ibland som jag bara är bra på att skriva tragik. Får göra mindre de så att vi kommer in i en gladare stämning. Jag gillar glatt samtidigt som jag kan tycka om mina djupare sidor också. Dock kan dom vara jobbiga när man är med människor som helt saknar känslor. För, för mig handlar djup om känslor för det mesta.
Shit, föresten vad veckorna rullar på? Ibland när jag ser en film som jag önskar att jag fanns med i saknar jag honom med stort H. Men sen när man är mitt i allt så inser man att man trivs väldigt bra. Livet är helt plötsligt väldigt händelserikt och kul. Reser iväg, får nattliga besök, skrattar så magen har ont dagen efter. Går ut sena timmar och träffar trevliga människor. Går ut och in när man vill. Är glad för att du har bara dig själv, ingen kan göra dig ledsen.  Det här är ett år som jag ska säga ja mer än jag säger nej. Tänker inte låta något gå mig förbi. Åh, längtar så till våren/sommaren. Den ska bli oförglömlig!
 
Innan Butlers i Lördags

Comments

Comment on this post:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0